Historie I
Majda bude zřejmě dost jetá plechovka - koupená v autobazaru u Roudnice nad Labem. Jak se postupem času dozvídám, musela prodělat bouračku totálku a šikovné ručičky si ten vrak přivezly do Čech a jakž takž poskládaly do přijatelné podoby.
Při výměně předních tlumičů se přišlo na to, že je ohnutá tyč řízení, při geometrii, že je zadní poloosa úplně uhnutá, s čímž se nedá nic dělat - prostě se mi budou sjíždět pneumatiky. Karoserie jakž takž sedí, ovšem uhnutá je taky, asi jak dostala ránu zleva do předního blatníku...
Tím ovšem výčet nedostatků nekončí - nefungoval spínač větráku, je zablokované autorádio, nemám náhradní klíč, natož master key atd.
Co se motoru týče, nestěžuju si. Je to sice konstrukčně starší 1.4 12V (nahrazen 1.2 16V), ale točí dobře. V současnosti má najeto cca 124 tis. km.
Průběh otáček:
No comments:
Post a Comment